کد خبر: ۱۶۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
استاندار فارس بیان کرد: 

 جشنواره چندرسانه‌ای گردشگری آغاز چرخه‌ای مثبت

استاندار فارس گفت: برگزاری جشنواره چندرسانه‌ای گردشگری فرصتی برای آغاز یک چرخه مثبت در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمدهادی ایمانیه بیان کرد: آثار تاریخی متعدد فارس نیاز به بازسازی دارند و عدم توجه به این آثار و بناها منجر به از بین رفتن آنها خواهد شد.

وی ادامه داد: هر مکانی که در محضر دید عموم قرار می‌گیرد و اقبال بیشتری به آن می‌شود باعث می‌شود تا متولیان در حفظ و نگهداری آن تلاش و همت بیشتری داشته باشند.

 استاندار فارس از شهرداری شیراز خواست که اقدام به تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه در شهر شیراز کند و در ادامه افزود: باید سایر شهرهای استان نیز در این حوزه وارد شوند به ویژه شهرستان‌های که مقصد گردشگری و صنایع‌دستی هستند از جمله شهرستان‌های آباده، مرودشت، فیروزآباد، سپیدان و پاسارگاد چرا که این شهرها نیز به سهم خود می‌توانند جذب مخاطب داشته باشند.

 ایمانیه، همچنین از دستگاه‌های مربوط خواستار رفع کمبودهای ترمینال پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه شیراز، ایستگاه راه‌آهن و ترمینال‌های اتوبوس‌رانی و مسافربری در کمترین زمان ممکن شد.

 وی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نسبت به مدیریت جلسات تأمین اعتبار برای برگزاری جشنواره چندرسانه‌ای استان اقدام کند، البته این بدان معنا نیست که همه هزینه‌ها از طریق این سازمان تأمین شود؛ بلکه نقش سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین بخش خصوصی به ویژه فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی باید در این حوزه لحاظ شود.

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان